F코드 찬양목록

거룩하신하나님주께감사드리세(가사/악보/영상)-마커스워십 (F코드)

Worship Leader 2016. 2. 27. 17:09
반응형

 

거룩하신하나님주께감사드리세

 

거룩하신 하나님 주께 감사 드리세
날 위해 이땅에 오신 독생자 예수
나의 맘과 뜻 다해 주를 사랑합니다
날 위해 십자가 지신 독생자 예수

내가 약할때 강함주고 가난할때 우리를
부용케 하신 나의 주 감사
내가 약할때 강함주고 가난할때 우리를
부용케 하신 나의 주 감사 감사

주께 감사 주께 감사

Give thanks with a grateful heart
Give thanks to the Holy One
Give thanks because
he's given Jesus Christ His Son

Give thanks with a grateful heart
Give thanks to the Holy One
Give thanks because
he's given Jesus Christ His Son

And now let the weak say, "I am strong"
Let the poor say "I am rich"
Because of what the Lord has done for us

And now let the weak say, "I am strong"
Let the poor say "I am rich"
Because of what the Lord has done for us

Give thanks
Give thanks
Give thanks

 

 

반응형