A코드 찬양목록

주님의그모든것이(부족함없네/Enough)(악보/영상/가사)-드림빌더스/윤주형목사님/예수전도단/심형진(Ab코드)

Worship Leader 2016. 4. 15. 21:22
반응형

주님의 그 모든 것이

 

주님의 그 모든 것이
내 삶을 가득체우네
내 모든 갈증과 필요 주사랑으로 만족시키니

나의 공급자 또 내 생명 놀라우신 하나님
주나의 상급 삶의 이유
놀라우신 하나님

내가 원하는 모든 것보다 부족함 없는 나의 주님
내가 말하고 아는것보다 더욱더 놀라운신 주님

 

You are my supplier
My breath of life
Still more awesome than I know
You are my reward
Worth living for
Still more awesome than I know

All of You is more than enough for
All of me
For every thirst and
Every need
You satisfy me
With Your love
And all I have in You
Is more than enough

You're the sacrifice
Of greatest pride
Still more awesome than I know
You're my coming King
You are everything
Still more awesome than I know

More than all I want
More than all I need
You are more than enough for me
More than all I know
More than all I can say
You are more than enough for me

 

 

 

 

반응형