G코드 찬양목록

사랑합니다나의예수님(악보/영상/가사)-뉴제너레이션(천관웅목사님)(G코드)

Worship Leader 2016. 4. 15. 11:02
반응형

사랑합니다 나의 예수님

 

사랑합니다 나의 예수님 사랑합니다 아주 많이요
사랑합니다 나의 예수님 사랑합니다 그것뿐예요

사랑한다 아들아 내가 너를 잘 아노라
사랑한다 아들아 네게 축복 더 하노라

사랑한다 내 딸아 내가 너를 잘 아노라

사랑한다 내 딸아 네게 축복 더 하노라

I love you my Jesus. I love you so much.

I love you my Jesus. I love you and that is all.

 

I love you my son, I know you well.

I love you my son, you will be blessed.

 

I love you my daughter, I know you well.

I love you my daughter, you will be blessed.

 

 

 

반응형